lördag 17 december 2011

Long time no see

Får börja med att be om ursäkt för otroligt dåligt bloggande, men bakeriet står i stort sett still här sen i september. Jag har fått koncentrera mig på flytt och renovering, vi har bott här i 7 veckor så man tycker ju att det borde vara i ordning nu men vi håller ju på att renovera badrummet och det tar all tid och nu är det lite av en slutspurt. Tyvärr kommer vi inte att vara klara till julen så som vi hade hoppats då familjen från Göteborg kommer, men det får gå ändå :-).

Ett pepparkaksbak tog jag och barnen iallafall en paus i vardagen för och åkte till barnens mormor för att fixa detta. Riktigt mysigt och då fick jag en av de få julkänslor jag känt inför denna jul. Viggo sprang mest runt och busade och nallade lite pepparkaksdeg då och då.
Alva ville mest äta deg men när kusinerna kom och började baka också så hängde hon på och några fina verk fick vi hem.

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    vad mysigt med renovering - även fast sånt tar tid. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera